Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Bank BJB Syariah Luncurkan Layanan Digital Contact Center Maslahah

Bank BJB Syariah Luncurkan Layanan Digital Contact Center Maslahah

Bantentoday – PT. Bank Jabar Banten Syariah (Bank BJB Syariah) meluncurkan layanan Digital Contact Center 24 jam dalam aplikasi Mobile Maslahah.

Layanan Contact Center Maslahah merupakan dedikasi bank dalam memberikan layanan terbaik kepada nasabah untuk menjawab pertanyaan, memberikan informasi, dan menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh nasabah, serta memberikan layanan berkualitas guna meningkatkan kepuasan pelanggan

“Contact Center Maslahah dapat diakses melalui aplikasi Mobile Maslahah dengan tiga opsi bantuan yaitu voice call, video call, dan online chatting,” kata Direktur Utama Bank BJB Syariah Adang A. Kunandar di Jakarta, Senin (21/8).

Jelas Adang, nasabah dan calon nasabah dapat menghubungi layanan ini untuk mendapatkan informasi tentang produk dan jasa Bank BJB Syariah, dengan bantuan petugas yang ramah dan profesional.

Selain itu, kata Adang, nasabah juga dapat memanfaatkan Contact Center Maslahah untuk melakukan berbagai hal, termasuk pemblokiran kartu ATM dan Mobile Maslahah jika terjadi kehilangan.

“Layanan ini sangat penting untuk menangani situasi-situasi darurat atau potensi kerugian finansial bagi nasabah,” paparnya.

Adang menegaskan bahwa nasabah atau calon nasabah yang memiliki keluhan atau pertanyaan dapat menghubungi layanan pelanggan ini, terutama terkait permasalahan Mobile Maslahah, ATM, dan indikasi penipuan.

Tujuan dari layanan ini adalah untuk menjadi jembatan yang kuat dan andal antara Bank BJB Syariah dengan nasabah serta calon nasabah.

“Contact Center Maslahah juga berkomitmen untuk memberikan informasi yang jelas dan transparan mengenai produk, layanan, dan penyelesaian masalah kepada nasabah,” kata Adang.

TAGS